Техпідтримка 24/7

Партнери та клієнти компанії Overseer можуть розраховувати на цілодобову технічну допомогу з нашого боку. Ми не тільки надаємо технічну консультацію, а й навчаємо партнерів тонкощам продуктів, необхідних для вирішення специфічних бізнес-завдань. Техпідтримка Overseer здійснюється через “ticket” систему. Наші фахівці розглядають абсолютно всі заявки від клієнтів і оперативно пропонують оптимальне рішення.

Також Ви можете звернутися за консультацією
і технічною підтримкою за телефонами:
тел. / моб: +380 (67) 373-57-73
тел. / моб: +380 (63) 635-68-11
тел. / моб: +380 (50) 311-03-55
або e-mail: support@overseer.ua

БЕЗКОШТОВНИЙ ТЕСТ-ДРАЙВ

Хочете особисто переконатися у всіх перевагах супутникової системи моніторингу перед впровадженням її на своєму підприємстві? Ми завжди йдемо назустріч своїм клієнтам!