Електронний документообіг
Ми використовуємо електронний обмін документами за допомогою сервісів “Вчасно” та “M.E.Doc”
Щоб зберегти наш з Вами цінний час і мінімізувати нудну, але необхідну паперову роботу, ми використовуємо сервіси для електронного документообігу. Всі важливі документи від нашої компанії (видаткові накладні, специфікації, рахунки, акти виконаних робіт, договори та додаткові угоди) можуть надходити за допомогою сервісів «Вчасно» и «M.E.Doc».
При необхідності наші бухгалтери сформують регулярний пакет документів і підпишуть його кваліфікованим електронним підписом (КЕП).Сервіс миттєво надішле на email адресу вашого підприємства електронного листа. У листі ви отримаєте індивідуальний лінк на сторінку, де знаходяться електронні документи, що надійшли до вашої організації.Що таке сервіси миттєвого обміну електронними документами? Сервіс миттєвого обміну електронними документами, дозволяє підписувати, надсилати, отримувати та зберігати документи онлайн. «Вчасно» не потребує жодного спеціального програмного забезпечення, лише браузер та доступ до мережі Інтернет.Документи для підписання в сервісі «Вчасно» надсилати на email: office@overseer.ua (для ТОВ "Оверсір" і ТОВ "ТЕКО ТРЕЙД", ФОП Степанченко С.І.)У сервісі «M.E.Doc» пошук контрагентів здійснюється за ЄДРПОУ.Якщо у вас виникнуть запитання щодо технічної підтримки здійснення електронного документообігу, просимо звертатися за тел.: +380 (44) 587-98-11 або писати на електронну адресу: buh@overseer.ua
Зв’яжіться з нами
Це абсолютно безпечно.
Ваші дані не будуть передані третім особам.