ЦІЛОДОБОВА ТЕХНІЧНА ПІДТРИМКА
- Ми не тільки надаємо технічну консультацію, а й навчаємо партнерів тонкощам продуктів, необхідних для вирішення специфічних бізнес-завдань.
- Технічна підтримка OVERSEER здійснюється через систему обліку заявок (Help Desk)
- Наші фахівці розглядають абсолютно всі заявки від клієнтів і оперативно пропонують оптимальне рішення.
ПИТАННЯ ЩО ЧАСТО ЗАДАЮТЬСЯ
Оптимізуйте бізнес разом з лідером GPS моніторингу та контролю пального
Новини OVERSEER
OVERSEER на Telematics Summit Europe 2025 у Вільнюсі
13/06/2025З 10 по 12 червня у Вільнюсі відбувся щорічний саміт Teltonika Telematics — подія, яка об’єднує партнерів компанії з усього світу, щоб поділитися досвідом, презентувати технологічні новинки та обговорити виклики ринку.Підтримка мобільного застосунку Wialon Local
08/05/2025Якщо ви нещодавно відкривали мобільний застосунок і побачили повідомлення про застарілу версію — не хвилюйтеся, усе під контролем. Це не збій, а частина офіційної політики підтримки застосунку.Що ми дізнались про GPS трекери протестувавши їх на електромобілі в Португалії
15/04/2025Наприкінці березня в Португалії відбувся другий етап міжнародного змагання на електромобілях Oeiras EcoRally – Portugal 2025. Подія об’єднала команди з різних країн, які демонстрували не лише майстерність водіння, а й можливості сучасного електротранспорту.