fb
30/10/2019
Днями склалася ситуація, в якій є показовою робота акселерометра охоронного комплексу Pandora DXL-5200. Один із прикладів для порівняння з GPS трекерами і чому охоронні комплекси так дорого коштують.




Днями склалася ситуація, в якій є показовою робота акселерометра охоронного комплексу Pandora DXL-5200. Один із прикладів для порівняння з GPS трекерами і чому охоронні комплекси так дорого коштують.

Завдяки штатному акселерометру та внутрішнім алгоритмам Pandora може самостійно визначити такі події:

- удар та його різні рівні: попереджувальний та інше

- Потрапляння авто в яму - перевірено не одним випадком попадання в яму

- потрапляння авто в аварію — на практиці не перевірялося, але якщо вдарити корпусом Pandora по кузову авто — імітація різкої зміни прискорення спрацьовує подію «Аварія»

- Нахил авто.

Нахил авто якраз і вдалося імітувати, тому і з'явився цей пост.

Не вдаючись у подробиці, авто зі встановленим охоронним комплексом «стало на цеглу» (на фото) і день так простояло під охоронною. Увечері працівники шиномонтажу не дочекалися власника, щоби авто зняти з охорони і після цього встановити колеса, встановили колеса на авто та «спустили на землю» під охороною.

У момент робіт Pandora визначила «попереджувальний рівень удару» (тобто легкий) та нахил авто, про що видала попередження за налаштованими каналами зв'язку:

- у систему моніторингу

- Дзвінок власнику

- SMS власнику

І для порівняння сучасні трекери.

Штатні налаштування (і то, не для всіх моделей) - визначення прискорень по трьох осях. Подальшу обробку даних необхідно проводити системою моніторингу, щоб визначити якусь подію. Але подібним зазвичай ніхто не займається, тому що для визначення подій, як правило, не вистачає частоти передачі даних від трекерів.






Наші сертифікати
certificate
Зв’яжіться з нами
Це абсолютно безпечно.
Ваші дані не будуть передані третім особам.