Одна з основних проблем, з якою доводиться стикатися після встановлення витратомірів — «сміття» у паливній системі, яке може «клинити» камеру витратоміра. Це пов'язано з:
— Якість палива
— не своєчасною заміною паливних фільтрів
Внаслідок «підклинювання» камери зменшується пропускна здатність паливної системи (залежить від розташування «шайби» в камері»). Позитивні моменти, які можна виділити для витратомірів Mechatronics Eurosens серії CAN:
— Витратомір можна розібрати і почистити «в польових умовах», час на роботи 10-15 хвилин;
— «підклинювання» камери можна діагностувати віддалено — дані щодо ДАРТ (датчик абсолютної витрати пального) надходитимуть до системи моніторингу одні й самі;
— після розбору/збору камери не потрібно перекалібрувати камеру — досить рівно поставити кришку камери і добре затягнути болти.