fb
23/10/2018
За рекомендацією нашого давнього Клієнта, до нас звернулись представники Alebor Group з проханням реалізувати контроль автопарку зерновозів

Був потрібний повний контроль транспорту:

  • моніторинг пересування
  • контроль рівня пального — контроль заправок та зливів
  • контроль витрат пального — списання пального для бухгалтерії
  • контроль пробігу та мотогодин - контроль проходження ТО
  • контроль температурних режимів двигуна - недопущення перегрівів

контроль навантаження на двигун - контроль режимів роботи двигуна

При цьому:

  • обмежений бюджет
  • короткі терміни на реалізацію проєкту - техніка експлуатується майже цілодобово, її необхідно контролювати як можна швидше
  • мінімальний час на встановлення обладнання - простій техніки виливається в фінансові збитки для компанії (особливо в період збору/транспортування врожаю)

Для реалізації проєкту було обрано обладнання BCE FMS500 stCAN з підключенням до CAN шини. Автопарк із сучасних автомобілів фірми MAN дозволив зчитувати всі неохідні параметри з CAN шини без якихось додаткових датчиків.


Приклад відображення стану ТЗ у системі моніторингу


Першим етапом було проведено встановлення 3-х тестових трекерів для демонстрації роботи обладнання та системи моніторингу Wialon Local. Через два тижні вже було підписано договір на постачання обладнання та сплачено першу партію трекерів. Монтаж трекера з підключенням до CAN шини на вантажному авто займає трохи більше часу, ніж установка просто трекера - ніяких знятих баків, вирізування отворів для установки ДРП, прокладання трас з проводкою та простою транспорту від 2 до 4 годин. Але тільки за умови підходу до цього завдання професійно - правильний підбір обладнання, кваліфіковані монтажники, наявність схем підключення живлення та ліній CAN, супровід монтажів співробітниками технічної підтримки.








В результаті впровадження Клієнт отримав:


  • повний контроль свого автопарку
  • мінімальні витрати на реалізацію проєкту (адже трекер BCE FMS500 stCAN з роботами зі встановлення та підключення до CAN шини коштує дешевше ніж встановити трекер з датчиком рівня палива, при цьому забезпечується значно більший набір контрольованих параметрів, ніж просто рівень палива)
  • мінімальний простій техніки, який ніяк не відбився на виконуваних завданнях компанії (роботи проводилися максимально швидко та у зручний для Клієнта час)









Ми отримали:

  • задоволеного Клієнта
  • досвід впровадження цікавого проєкту
  • можливість написати дану статтю 🙂

Є питання з впровадження повного контролю за транспортом?

Зв'яжіться з нами, ми вміємо та любимо вирішувати важкі завдання в сфері GPS моніторингу!

Наші сертифікати
certificate
Зв’яжіться з нами
Це абсолютно безпечно.
Ваші дані не будуть передані третім особам.