fb
22/12/2020
GPS моніторинг корисний не тільки у комерційній діяльності для моніторингу переміщення та палива, а й у спортивних заходах. Розповідаємо на прикладі трофі-рейду, який проходив у вихідні під Києвом, і наша компанія виступила у ньому технічним партнером.


Завдання трофі-рейду - виїхати з точки Start, об'їхати 19 пікселів по бездоріжжю, повернутися до точки Finish. Маршрут вибирається учасниками на їх розсуд, необхідно проїхати 19 точок швидше за інших.


Раніше для контролю відвідування учасниками точок використовувалися:


  • спеціальні люди (вони ж маршали), які розташовувалися на кожній контрольній точці та відзначали відвідування;
  • учасники робили фото на кожній контрольній точці та після завершення гонки надавали фото всіх відвіданих точок суддям.
  • Дані методи контролю ускладнюють процедуру гонки, затягують оголошення результату та подорожчають організацію спортивного заходу.


На допомогу приходить GPS-моніторинг.


Перед стартом усім учасникам встановлюються у авто GPS трекера. Це можуть бути:


  • трекера з підключенням на "прикурювач";
  • трекера з підключенням до OBD роз'єму;
  • трекера із підключенням на клеми АКБ;
  • автономні/персональні трекери.



У пріоритеті встановлення трекерів з підключенням на постійне живлення, але авто бувають різні, і найкраще під рукою мати різні варіанти. Як правило, часу на установку трекерів практично немає.


В результаті застосування GPS моніторингу організатори, учасники перегонів, а також уболівальники отримали:


  • моніторинг пересування всіх учасників у режимі реального часу зі своїх смартфонів;
  • результат усіх учасників та всієї гонки був готовий практично одразу після завершення гонки останнім учасникам — судді фіксували час фінішу та одразу за моніторингом перевіряли проходження всіх контрольних точок (дякую «Звіту з відвідуванню геозон»);



  • у разі нештатної ситуації, організатори завжди знали, де знаходяться учасники.


На цей раз не обійшлося без казусів.


У процесі перегонів було відзначено, що один з учасників не рухається. За хвилину пролунав дзвінок від «знерухомленого» екіпажу — застрягли в болотистій «низинці», вибратися самостійно не можуть. На допомогу виїхали машина технічної підтримки, а також Toyota FJ Cruiser і всюдихід Sherp.


Екіпаж, що застряг, успішно витягли, але… «наглухо» застрягла машина тех. підтримки, який силами Sherp та Toyota FJ Cruiser витягти не вдалося. На допомогу виїхав старенький Land Rover із сильною лебідкою. Завдяки двом потужним лебідкам вдалося витягти бідолаху з болота.


Наші сертифікати
certificate
Зв’яжіться з нами
Це абсолютно безпечно.
Ваші дані не будуть передані третім особам.