Ми вирішили поділитися з Вами зведеним кейсом, який ґрунтується на нашому досвіді кількох впроваджень системи GPS-моніторингу та контролю палива на тепловозах.
Рішення контролю палива на тепловозах дозволяє контролювати обсяг заправки, рівень палива та в результаті захистити від крадіжки палива та його несанкціонованого використання. А виведення рівня палива на додатковий екран у кабіні машиніста дозволить інформувати його про рівень палива у паливному баку, що сприяє підвищенню рівня ефективності роботи тепловоза.
Підключення:
Встановлений на тепловоз датчик витрати палива, що дозволяє контролювати фактично використане пальне, яке споживається двигуном, а відображення інформації на додатковому екрані в кабіні машиніста, дозволяє миттєво отримувати інформацію про використане паливо за зміну.
В рамках рішення встановлюється два витратоміри, окремо на магістраль подачі Direkt CAN з пропускною здатністю 500 л/год., та окремо на магістраль звороту Direkt CAN з пропускною здатністю 100 л/год., щоб коректно порахувати використане паливо, та мінімізувати опір палива при встановленому обладнанні.
З витратоміра ми маємо можливість отримати великий обсяг даних, одними з основних є:
- Витрати палива;
- Мотогодинник (щодо режиму роботи двигуна);
- Швидкість потоку палива (по кожній камері окремо, що дозволяє контролювати врізання в магістраль звороту);
- Використане паливо у різних режимах роботи;
- Час втручання зовнішнього магнітного поля.
Обладнання підключається до трекера Teltonika FMB 630/640, за допомогою якого ми отримуємо всі дані у цифровому форматі, два датчики рівня палива підключені через 485 інтерфейс, а витратоміри по окремих лініях CAN. Вся інформація передається до системи моніторингу Wialon Local і формується у звітах.
Результат:
В результаті інтеграції рішення GPS-моніторингу та контролю палива на тепловозі клієнт отримує зручний та ефективний інструмент контролю обсягу заправки та рівень палива, GPS-моніторинг розташування та переміщення тепловоза, має можливість виводити рівень палива на додатковий екран у кабіні машиніста, а також дозволяє аналізувати безліч інших важливих параметрів тепловоза та машиніста для оптимізації його роботи, що зрештою допоможе зберегти та заощадити підприємству мільйони гривень.