fb
18/05/2020
Ми вже розповідали у нашому блозі про контроль накруток одометра. Аналіз "сирих" даних виявив накрутку одометра "пост фактум". Клієнт попросив нас налаштувати моніторинг накруток одометра та повідомлення щодо цієї події в «режимі реального часу». Що наша тих. підтримка і зробила (як із боку програмного забезпечення, і з боку трекера).



Днями Клієнт подякував за надану допомогу та розповів історію.


Клієнт був на моніторингу VW Transporter T6, але обладнаний трекером без підключення на CAN шину. 23.04.2019 цей ТЗ був планово переобладнаний трекером із підключенням на CAN шину. Трекер вважав усі необхідні параметри.


Водій не знав про оновлення.

І вже 30.04.2020 технічна служба та СБ Клієнта отримали повідомлення про накрутку одометра.


СБ одразу ж виїхала на місце знаходження ТЗ (гараж компанії). І після прибуття виявили:


Volkswagen Transporter T6 - 1 шт.

Водій – 1 шт.

Засіб для накрутки одометра через OBD роз'єм – 1 шт.

Каністра з 10 л злитого палива – 1 шт.

Не важко здогадатися, що водій накручував одометр, щоб мати змогу злити паливо, але не врахував того факту, що авто було обладнання трекером із підключенням на CAN шину. І трекер показав не лише факт накрутки одометра:



а й злив палива (за даними від датчика рівня палива).




Про подальшу долю водія історія замовчує…


Нам лише залишається відзначити, що обладнання, що поставляється нами (BCE stCAN) з читання даних з CAN шини різних ТЗ (по двох незалежних лініях) і програмне забезпечення (Wialon Local) справляється із завданнями моніторингу на 100%.

Наші сертифікати
certificate
Зв’яжіться з нами
Це абсолютно безпечно.
Ваші дані не будуть передані третім особам.