Обираючи надійного партнера у сфері GPS моніторингу наші клієнти в першу чергу знайомляться з менеджерами відділу продажів. Саме менеджери презентують компанію клієнту, виявляють потреби та пропонують індивідуальні рішення, які надалі полегшують контроль за автопарком на підприємстві клієнта. Очолює відділ продажів - Ірина Ворона, яка має багаторічний досвід роботи в компанії та знає всі нюанси наших рішень. Сьогодні ми вирішили познайомити вас ближче та запитали в Ірини про її шлях в компанії та її ставлення до роботи.
Як та коли відбулося твоє перше знайомство з компанією OVERSEER? З якої посади ти починала?
Це була випадковість, яка переросла у мою професію. Я, як вчитель фізики та інформатики, навіть уявлення не мала, що можу кардинально змінити напрямок своєї діяльності на менеджера з продажу, а згодом стати керівником відділу. Але одна пропозиція змінила моє життя.
Один рік я пропрацювала в школі й була в роздумах, чого я хочу від життя, ким я хочу працювати та як саме реалізуватися. І саме в цей час мені запропонували спробувати себе в ролі менеджера в компанії OVERSEER. Я зовсім нічого не знала про цю професію, не мала досвіду, але власник компанії Степанченко Сергій Іванович повірив в мене, за що я йому дуже вдячна. Пам'ятаю, що розпочала свою роботу в компанії у вересні 2012 року, а в грудні вже підписала першу угоду та почала співпрацю з однією з великих компаній України, яка й до цього часу співпрацює з нами. І саме в цей момент я зрозуміла, що саме ця професія це моє. Звичайно не все виходило відразу, я багато навчалась, читала, проходила тренінги та це все був шлях до мене сьогоднішньої.
Що для тебе означає робота в компанії OVERSEER?
Компанія OVERSEER це місце, куди хочеться щоранку приходити. Це про підтримку, про виклики, про роботу в чудовому колективі, власний розвиток та позитивні відчуття.
Ми всі працюємо на спільний результат і це об’єднує. Від моменту мого приходу в компанію і до сьогоднішнього дня ми виросли з 1000 об’єктів на моніторингу до понад 45 000 об’єктів. І з кожним днем ця цифра росте.
Що являє собою компанія OVERSEER, як би ти пояснила простими словами? І кому вона точно потрібна?
OVERSEER - це перш за все професіоналізм! Ми пропонуємо якісні рішення з GPS моніторингу, доступ до новинок у сфері телеметрії, впровадження різноманітних рішень для оптимізації бізнес-процесів клієнтів.
До кожного рішення ми ставимось дуже відповідально і пропонуємо клієнтам індивідуально підібране під їх потреби обладнання, що дозволяє використовувати GPS моніторингу з максимальною віддачею.
“Родзинка” нашої компанії в комплексному підході - ми пропонуємо впровадження рішень "під ключ". У сфері GPS моніторингу та контролю пального ми проходимо з клієнтом всі етапи: від виявлення потреб і вибору обладнання, до навчання ефективного використання системи моніторингу. Ми супроводжуємо наших клієнтів протягом усього періоду співпраці та надаємо технічні консультації, проводимо сервісне обслуговування обладнання та пропонуємо впровадження нових проєктів.
Щодо того, кому потрібні рішення від OVERSEER - на мою думку, кожній компаній, що має власний автопарк чи користується послугами найманого транспорту і хоче ефективно розпоряджатись цим ресурсом. Ми працюємо з різними видами транспорту: легковим, вантажним, сільськогосподарським, спецтехнікою і тепловозами. Зараз активно розвиваємо напрямок роботи з електроавтомобілями.
Яка твоя «зона відповідальності» в компанії?
Моя зона відповідальності - це все, що стосується комунікації з клієнтами та партнерами. Відповідно це як залучення нових, так і підтримка довготривалих відносин з наявними клієнтами. Маємо дві програми співпраці: Клієнтська та Партнерська. Клієнтська передбачає відстеження рухомих та нерухомих активів, в той час, як партнерська - це робота з інтеграторами GPS моніторингу для розвитку ринку телематики України.
Та основними моїми “клієнтами” як керівника відділу продажів є мої менеджери. Моя команда - це професіонали своєї справи, здобутками яких я пишаюсь. І моя зона відповідальності це їх навчання та розвиток.
Я проводжу тренінги для команди відділу продажів, на яких ми обговорюємо новинки, розбираємо цікаві та складні ситуації з впровадженнями рішень, ділимось досвідом та знаходимо нові шляхи для покращення нашої роботи. Ми постійно розвиваємось, щоб наші кінцеві клієнти отримували найкращий продукт та могли ефективно його використовувати.
Хто твоя команда, розкажи трохи про них?
Про свою команду, я можу розмовляти годинами. Менеджери OVERSEER це професіонали своєї справи. Вони комунікабельні, відкриті, ініціативні, щирі та позитивні. Кожен з них індивідуальний і має свої слабкі та сильні сторони, але разом ми сильна і потужна команда, яка має одну спільну філософію - бути корисними своїм клієнтам. І вдячність клієнтів за реалізовані проєкти - надає крила. Це головне наше джерело енергії рухатися далі й не зупинятися.
Що найскладніше в роботі керівника відділу продажу?
Мені пощастило! Коли ти любиш справу, якою займаєшся - всі труднощі нівелюються. Наразі для мене, як керівника, складно з розширенням відділу, оскільки ми як і вся країна стикнулись з проблемою кадрів. Але це теж тимчасове питання.
Опиши, будь ласка, ідеального клієнта OVERSEER: який він?
В нас, напевно, немає такого поняття як ідеальний клієнт. Ми працюємо з компаніями з різних сфер бізнесу і в кожного клієнта свої запити та потреби. Тому ліпше це поняття замінити на “хороша співпраця”. Хороша співпраця - це коли клієнт не просто впроваджує систему GPS моніторингу на підприємстві, а й користується нею на постійній основі та отримує максимум: економить час, кошти та покращує ефективність роботи свого підприємства.
На жаль, досить часто ми стикаємось з ситуаціями, коли ми підбираємо, встановлюємо обладнання, налаштовуємо звіти та сповіщення, навчаємо клієнта, а він після нетривалого активного користування системою пускає все на самоплив. На жаль, це так не працює, оскільки має бути дисципліна у всьому і для отримання результату (зниження витрат пального, ефективного використання транспорту та підвищення дисципліни співробітників, тощо) необхідний постійний контроль.
Які цікаві історії траплялись на роботі?
За час моєї роботи траплялась велика кількість кумедних випадків, та найцікавіші майже завжди пов'язані з виправданнями водіїв, які втручаються в роботу GPS обладнання.
В нас був випадок, коли наші спеціалісти приїхали на діагностику GPS обладнання (був запит, що не працює лічильник пального) і виявили в корпусі лічильника пролом. Варто зауважити, що він сам по собі металевий. Зі слів водія, пролом утворився, бо на нього впав мерзлий буряк і сам водії аж ніяк не міг завадити цій ситуації і його вини в тому немає.
Досить часто трапляються ситуації з натертими салом дротами. Водії не бажають аби їх контролювати та вдаються до різних способів "ненароком" пошкодити встановлене GPS обладнання. Популярний метод - натерти шлейфи трекера салом, аби гризуни швиденько їх перегризли. А коли наші монтажні бригади виїжджають для усунення несправностей і питають чому все таке жирне і пахне салом - водії мовчки розводять руками.
Скажи, будь ласка, що тобі найбільше подобається у своїй роботі, а які моменти ти хотіла б змінити?
Я обожнюю свою роботу. Я люблю розмовляти, я люблю навчати, люблю вирішувати цікаві завдання і моя робота поєднує в собі все це. Мені подобається працювати з нестандартними запитими, організовувати зустрічі та запускати нові проєкти. Та найбільш за все мене тішить кінцевий результат - вдячність наших клієнтів. Змінювати я б точно нічого не хотіла, а от розширюватися ще більше - так!
Як змінились уподобання клієнтів та критерії на основі яких вони обирають підрядника з послуг GPS моніторингу за останні 2 роки?
Зараз на ринку цінуються інноваційні рішення, впровадження новинок та індивідуальний підхід. Чи не найперше місце відіграє сервіс та технічний супровід, адже більшість клієнтів віддають перевагу компаніям, які можуть реалізувати GPS рішення і надалі якісно обслуговувати обладнання клієнта.
Ще років 5 назад ринок був зовсім інший, було багато невеликих компаній, які почали співпрацю з багатьма компаніями, та не змогли ефективно масштабуватись. Це вплинуло на якість сервісу та технічної підтримки й тим самим сформувало новий запит від клієнтів - якісний сервіс та цілодобовий супровід.
Ми, маю на увазі OVERSEER, велика компанія, яка пропонує клієнту якісне обладнання та сервіс. Ми не намагаємось заманити клієнта найнижчою ціною чи акціями. Ми робимо ставку на сервіс та довготривалу співпрацю. Звертаючись до нас клієнт отримує набагато більше аніж просто послуги GPS моніторингу - він отримує наш досвід, наші знання. Ми завжди відкриті до запитань і комунікацію від імені компанії ведуть з клієнтами співробітники різних відділів компанії (продажів, технічної підтримки, монтажників, бухгалтерія), що дозволяє нам в короткі терміни надавати клієнтам розгорнути ті професійні консультації.
І наостанок, що б ти порадила менеджерам з продажів, які тільки починають свій шлях?
Головне - любити свою справу! Робити її на всі 100 відсотків та бути позитивними. Бути щирими з людьми й нічого боятися. І успіх обов'язково прийде.