Одразу після отримання запиту було перевірено сповіщення об'єкта, в ходу чого виявили наступну картину:
Дійсно, при перевірці сповіщень об’єкта було виявлено, що пробіг та швидкість, які зчитуються з бортового комп'ютера по CAN збільшуються! При цьому звертаємо Вашу увагу та той факт, що датчики Запалення, Роботи двигуна, Обороти двигуна, а також одне й те саме положення об’єкта свідчили про стоянку транспортного засобу.
Раніше в нашій практиці нам уже зустрічалось обладнання для “накрутки” одометра, але до цього моменту у нас не було можливості побачити його роботу з боку системи моніторингу. Також і спосіб роботи подібного обладнання дуже схожий до ситуацій, що склалася. Прилад підключають в діагностичний роз’єм ТС.
На одному з каналів у YouTube мі знайшли відео-демонстрацію даного дива техніки з якою пропонуємо вам ознайомитись за посиланням.
Далі наша служба підтримки мала повідомити клієнта що це НЕ перебої в роботі трекера, а скоріше за все результати роботи одного з видів вищеописаного прилада і його припущення щодо накрутки вірні…
Доречі, перед тим як відповісти клієнту, також було створено запит за фактом накрутки одометра, щоб клієнт мав можливість відстежити ти виявити що, де та коли відбувається тим самим “спіймавши за руку” несумлінних працівників.
Нижче приклад налаштування подібних повідомлень:
Принцип роботи: при стоянці (відсутності швидкості) якщо показники одометра будуть збільшуватись одразу отримуємо оповіщення від системи.
Після усіх дії клієнта було оповіщено про зроблені нами висновки та додаткові налаштування, в результаті яких він зможе запобігти виникненню подібних ситуацій та скоротити власні витрати.
Сподіваємось дана стаття допоможе Вам запобігти подібним ситуаціям та виявляти їх у найкоротші терміни!
P.s.: Якщо у Вас є питання або ВИ бажаєте дізнатись яяк можливо зекономити за допомогою GPS моніторингу та контролю палива залишайте Ваші запити і ми зв’яжемось з Вами для більш детальної консультації.