Раніше ми вже успішно протестували FTC968 в умовах повної відсутності GNSS-сигналу в підземному паркінгу. З результатами попереднього тестування можна ознайомитись у відео за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=qVD-zqN6xPE
Цього разу ми провели тестування в реальних умовах - під час повітряної тривоги, коли могла діяти система радіоелектронної боротьби (РЕБ). Наша мета - перевірити, як Dead Reckoning справляється з цією загрозою.
![]()
Важливо відзначити, що випробування здійснювалося вже на оновленій прошивці 3.0, випущеній виробником після нашого попереднього тесту.

Під час тестування транспортний засіб рухався у звичайному режимі. З початком повітряної тривоги трекер втратив GPS-сигнал і автоматично перейшов у режим Dead Reckoning, продовжуючи будувати маршрут на основі даних гіроскопа. Після зупинки пристрій знову визначив до 14 супутників, однак вже через 12 секунд під дією РЕБ трекер FTC968 зафіксував некоректні координати, і маршрут на карті «стрибнув» на інший континент.
.webp)
Тестування показало, що Teltonika FTC968 з Dead Reckoning значно підвищує точність побудови маршруту у випадках втрати супутникового сигналу. Це робить його корисним рішенням для:
- руху в тунелях та підземних паркінгах;
- роботи у щільній міській забудові;
- ситуацій, коли зв'язок із супутниками тимчасово відсутній.
Проте слід враховувати низку обмежень:
- необхідність попереднього калібрування сенсорів;
- повторне калібрування після перезапуску чи тривалої зупинки (понад 1 годину);
- вразливість до підміни координат під час повітряних тривог.
Одним з висновків тестування є те, що технологія Dead Reckoning не забезпечує захист від підробки GNSS-сигналу. Якщо GNSS-модуль трекера отримує некоректні дані, він не розпізнає їх як хибні та може зафіксувати значні «стрибки» на мапі.

Teltonika FTC968 добре показує себе у ситуаціях, коли супутниковий сигнал тимчасово недоступний. Це можуть бути поїздки через тунелі, підземні паркінги чи вузькі міські вулиці з високою забудовою, де GNSS-зв’язок зазвичай втрачається. У таких умовах функція Dead Reckoning дозволяє пристрою відстежувати маршрут і забезпечувати більш точний моніторинг транспорту.
Проте точність роботи залежить від правильного калібрування сенсорів, яке потрібно повторювати після тривалих зупинок чи перезапуску пристрою. Додатковим викликом є вплив засобів РЕБ, які можуть підміняти супутникові координати та спотворювати дані. Цей пристрій однозначно має потенціал, однак потребує подальших програмних удосконалень з боку виробника.
Наші інженери вже розробили рішення, яке дозволяє фільтрувати невалідні повідомлення в системі моніторингу, для отримання більш достовірних даних про пройдений кілометраж і маршрут руху ТЗ.
Якщо ви хочете впровадити сучасне рішення для контролю транспорту у складних умовах - звертайтесь до нас. Ми підберемо обладнання, виконаємо професійний монтаж та налаштуємо систему моніторингу під потреби саме вашого бізнесу.
