fb
01/12/2024
Перед початком руху територією Польщі водію/логісту необхідно впевнитись, чи передаються дані в систему SENT. Наша коротка інструкція допоможе швидко визначити правильність оформлення документів та роботу ретрансляції даних під час руху.

Спершу необхідно перейти на портал PUESC та залогінитись під своїм обліковим записом.


В розділі Форми знайдіть форму RMPD - 406 та заповніть відповідні поля для отримання інформації.


  • NUMER REFERENCYJNY ZGŁOSZENIA * (ІНФОРМАЦІЙНИЙ НОМЕР ЗАЯВИ *) - вкажіть номер RMPD, який ви отримали після оформлення заявки на поїздку.
  • NUMER REJESTRACYJNY POJAZDU * (РЕЄСТРАЦІЙНИЙ НОМЕР АВТОМОБІЛЯ *) - вкажіть державний номерний знак вашого транспортного засобу.
  • NUMER URZĄDZENIA/LOKALIZATORA GPS * (НОМЕР GPS ПРИСТРОЮ/ЛОКАТОРА *) - вкажіть ідентифікатор GPS пристрою, який ви отримали від оператора ZSL/OBU або в додатку E-TOLL.


Після заповнення всіх полів натисніть Zatwierdź (Підтвердити). На екрані з'являться результати перевірки.


У випадку, коли все налаштовано правильно, заявка RMPD дійсна та система SENT отримує дані про вашу геолокацію - на екрані відобразиться мапа з координатами. В такому випадку ви можете сміливо починати/продовжувати рух автошляхами Польщі.


Якщо на екрані з'явилась помилка визначення координат з кодом 500 можливою причиною може бути зміна оператора та/або перепідключення до мережі передачі даних при перетині державного кордону. В такому випадку слід почекати 15-30 хвилин та знов перевірити роботу сервісу.


В разі повторного виникнення помилки 500 та відсутності ваших координат на мапі слід утриматись від подальшого руху, зробити зупинку та вирішити проблему з передачею даних. Серед можливих способів усунення несправностей перевірка роботи трекера - чи вийшов пристрій на зв'язок в системі моніторингу та чи показує актуальні дані.

Якщо оперативно розв'язати проблему з трекером не вдається слід скористатись можливістю передачі даних про вашу геолокацію в SENT GEO за допомогою додатка E-TOLL. Після налаштування - впевніться в коректній роботі сервісів, скориставшись процедурою, що описана вище.


Зверніть увагу! З початку введення в дію RMPD періодично спостерігаються проблеми з роботою системи SENT GEO, що призводять до:

  • проблем зі створення нових заявок RMPD;
  • неможливістю перевірки наявних заявок;
  • відсутністю даних в RMPD.

Однак, проблеми в роботі сервісу не звільняють вас від дотримання польського законодавства та сплати штрафів за його порушення.


Для швидкого вирішення спірних ситуацій з інспекторами транспортної поліції (в разі відсутності у інспектора інформації по вашому авто) радимо робити скріншоти з системи та показувати трек вашого авто з системи моніторингу, щоб запевнити інспектора, що дані про вашу поїздку є і передаються.




Наші сертифікати
certificate
Зв’яжіться з нами
Це абсолютно безпечно.
Ваші дані не будуть передані третім особам.