Спробуємо "в двох словах" розповісти що таке "якісний сервіс" і як його можна організувати. З нашої точки зору, якісний сервіс має складатись з 3-х основних складових:
1. Якісна технічна підтримка програмного забезпечення.
У GPS інтегратора мають бути в штаті кваліфіковані співробітники технічної підтримки, які спеціалізуються на роботі з програмним забезпеченням (в нашому випадку це програмний комплекс Wialon). Кваліфікація має бути підтверджена сертифікатами від Вендорів програмних продуктів. Кількість співробітників - пропорційно навантаженню, але не менше ніж двоє людей.
Завдання: швидко та грамотно налаштувати/діагностувати/навчити і таке інше по програмних продуктах.
2. Якісна технічна підтримка обладнання
Сучасне обладнання (трекера, ДРП, витратоміри, CAN-шина та інша переферія) потребують грамотного комплексного підходу. Вже на етапі підготовки проекту необхідно підібрати обладнання, зібрати його на столі та перевірити роботоздатність.
Друге завдання: віддалено діагностувати проблему з обладнанням/переналаштувати/підготувати матеріал для передачі виробнику.
Кваліфікація має бути підтверджена сертифікатами від Вендорів програмних продуктів. Кількість співробітників - пропорційно навантаженню, але не менше ніж двоє людей.
Завдання: обладнання має працювати коректно, стабільно в незалежності ні від чого. Якщо є проблема - розібратись та віддалено вирішити в найкоротші терміни. Якщо вирішити не виходить - сформувати запит монтажному відділу.
3. Якісний монтаж та сучасні регламенти
Далеко не останнє місце в сервісі - якісний монтаж обладнання та виконання сучасних регламентів. Обладнання може коштувати дуже дорого, але якщо немає живлення ("випадково" обірвали дроти, згорів запобіжник, миші згризли дроти (було й таке)) і немає кому приїхати на діагностику - працювати не буде.
Монтажні бригади - невід'ємна частина сервісу GPS інтеграторів.
Кількість працівників - пропорційно навантаженню.
Кваліфікація працівників має бути підтверджена сертифікатами від Вендорів обладнання.
Завдання: монтаж/діагностика/регламенти обладнання по всій Україні в найсуворіших умовах роботи — Winter is coming (c)
Лише зібравши в єдине ціле і організувавши злагоджену роботу описаних складових елементів можна отримати якісний сервіс від GPS інтегратора.
А як у вас?
На скрінах фото з одного з наших сервісних виїздів до Клієнта.