ДЛЯ КОГО ПРИЗНАЧЕНЕ РІШЕННЯ
- будівельні підприємства
- видобувна промисловість
- дорожні компанії
ГОЛОВНЕ ЗАВДАННЯ
МОЖЛИВОСТІ СИСТЕМИ МОНІТОРИНГУ КАР’ЄРНОЇ ТЕХНІКИ
- Оптимізація витрат на пальне
- Зниження ризиків злиття палива
- Продовження терміну експлуатації техніки
- Своєчасне проходження ТО
- Контроль часу роботи двигуна, його обертів
- Місцезнаходження та пересування техніки
- Проходження маршрутів (вхід та вихід з зазначених зон підприємства)
- Час простою
- Час та місце розвантаження спецтехніки
- Своєчасний початок роботи спецтехніки
- Контроль роботи механізмів (ковша, кузова, підйомних механізмів)
- Ідентифікація водія
- Розрахунок кута нахилу техніки
ДЕТАЛЬНІШЕ ПРО ВСТАНОВЛЕННЯ
Для впровадження рішення сертифіковані спеціалісти OVERSEER оснащують відповідними датчиками не лише техніку, а й робочу зону.
При роботі ми використовуємо датчики:
- рівня палива
- вивантаження\завантаження
- обертів двигуна
- запалювання
- контролю стріли та ін.
Також техніка оснащується GPS-трекерами та системами ідентифікації водія.
Встановлення системи контролю кар’єрної техніки складний процес, що складається з декількох етапів:
- підготовка індивідуального рішення з урахуванням потреб підприємства;
- встановлення необхідного обладнання;
- підключення до системи моніторингу OVERSEER;
- налаштування звітів та інтеграція в облікові системи замовника.
Спеціалісти компаній OVERSEER надають послуги з технічної підтримки та супроводження роботи системи моніторингу.
ОБЛАДНАННЯ
Контроль палива на спеціалізованій техніці можливий за допомогою лічильників та датчиків рівня палива (ДРГ). Обидва способи мають свої переваги та недоліки і ми рекомендуємо використовувати їх поєднання для підвищення точності контролю та охоплення більшої кількості показників.
Найефективніший метод контролю пального на спеціалізованій техніці можливий за допомогою лічильника. Тому що лічильник дає можливість здійснювати контроль великогабаритної техніки, яка часто використовується на схилах (під кутом). Ви можете відслідковувати пальне як на холостому ходу, так і під навантаженням.
Встановлення ДРП дозволяє контролювати заправки та зливи пального.
На відміну від лічильника, похибка датчика рівня пального більша та становить від 4-5%.
Наші партнери
ПИТАННЯ ЩО ЧАСТО ЗАДАЮТЬСЯ
Приклад звіту в системі OVERSEER
- Звіт на ПК
- Звіт на мобільному