Контроль пального актуальний для всіх компаній, що мають власні ТЗ
- транспортні компанії
- логістичні компанії
- аграрний сектор
- видобувна галузь
ГОЛОВНЕ ЗАВДАННЯ
СИСТЕМА КОНТРОЛЮ ПАЛЬНОГО ДОЗВОЛЯЄ АНАЛІЗУВАТИ:
- Кількість заправленого і використаного пального за вибраний період
- Кількість злитого пального за вибраний період
- Лічильник пробігу
- Лічильник мотогодин
- Витрати пального за мотогодину
- Показник рівня пального в процентах або літрах
СПОСОБИ КОНТРОЛЮ ПАЛЬНОГО
- Контроль рівня пального в баку
- Контроль витрат пального
![solution](https://overseer.ua/api/images/!shema_pal_M2M_24.webp)
ОБЛАДНАННЯ
Контроль палива здійснюється трьома способами:
- за допомогою датчиків рівня палива (ДРП)
- за допомогою лічильників
- шляхом зчитування даних з CAN-шини
Для повноцінного контролю за пальним бажано використовувати поєднання декількох методів контролю пального.
![solution](https://overseer.ua/api/images/image_136.png)
ДАТЧИКИ РІВНЯ ПАЛЬНОГО (ДРП)
ДРП встановлюються в кожен паливний бак транспортного засобу та передають дані про заправки, витрати (в тому числі зливи) та залишок пального в баку.
В залежності від форми і висоти баку для отримання найбільш точних даних використовуються ДРП з різною довжиною зонду.
Одним з моментів, які варто враховувати в роботі ДРП є похибка у вимірюванні. Лабораторна похибка становить від 0,1 до 1%, в той час як реальна залежить від матеріалу та конструкції баку і може становити до 1% для металевих конструкцій та до 5% для пластикових баків.
![solution](https://overseer.ua/api/images/vytratomir.webp)
ЛІЧИЛЬНИКИ ПАЛЬНОГО АБО ВИТРАТОМІРИ
Це обладнання збирає дані про витрати пального (накопичувальну, миттєву), але дані про заправки та рівень пального в баку відсутні. До того ж встановлення лічильників пального потребує “врізки” в паливну систему транспортного засобу.
Ключовою перевагою цього методу є точність, адже похибка становить менше 1% від прокачаного пального на одну камеру при правильно підібраному обладнанні (витратомір, деаератор, фільтри).
![solution](https://overseer.ua/api/images/CAN_pal.webp)
КОНТРОЛЬ ПАЛЬНОГО ЧЕРЕЗ CAN ШИНУ
За допомогою підключення до CAN шини автомобіля можна отримати велику кількість даних, які включають в себе:
- дані про витрати пального (миттєву та абсолютну);
- мотогодини,
- навантаження на двигун,
- температуру двигуна,
- обороти тощо.
Однак, миттєва та абсолютна витрати пального вираховуються математично бортовим комп’ютером, тож на виході дані можуть сильно відрізнятись від фактичних. Чим новіша техніка тим точніші дані будуть відображені в системі моніторингу.
ДЕТАЛЬНІШЕ ПРО СИСТЕМУ КОНТРОЛЮ ПАЛЬНОГО
Використання систем контролю пального актуально для різних видів підприємств, які мають власний автопарк. Рішення від OVERSEER дозволяє контролювати переміщення пального з моменту його надходження на підприємство до повного використання. Значно зменшити витрати на пальне допомагає впровадження на підприємстві рішень щодо контролю пального.
Ми пропонуємо повний комплекс робіт з підключення до системи контролю пального:
- проводимо аналіз специфіки роботи підприємства Замовника, підбираємо та надаємо варіанти, які дозволяють максимально ефективно використовувати наявні можливості системи моніторингу та не потребують додаткових зусиль і часу від Замовника;
- індивідуально підбираємо датчики контролю пального та GPS-трекери під кожну одиницю техніки;
- встановленням GPS-обладнання на ваші ТЗ займаються кваліфіковані спеціалісти з багаторічним досвідом роботи;
- після підключення до системи моніторингу сертифіковані спеціалісти OVERSEER проводять налаштування звітів та сповіщень, навчають представників Замовника роботі з системою;
- за необхідності, інтегруємо дані з системи моніторингу в облікові системи Замовника;
- супроводжуємо роботи системи та обладнання протягом усього періоду співпраці, надаємо консультації та оперативну технічну підтримку.
Наші партнери
ПИТАННЯ ЩО ЧАСТО ЗАДАЮТЬСЯ
Приклад звіту в системі OVERSEER
- Звіт на ПК
- Звіт на мобільному